Ik ben van plan een 300 cd wisselaar van Sony aan te schaffen. Wie kan mij vertellen hoe ik dit moet aansluiten op een home cinema-set?

Het gaat hierbij om het volgende model:

CDP-CX355

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Antwoorden (3)

Ha, die Roelofv;

Ik neem aan dat die home cinema-set ook gewoon ingangen (jackplugingangen rood en wit) voor extra apparaten aan de achterkant heeft? Als het goed is is het dan letterlijk plug & play-werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan hem op meerdere manieren aansluiten.

1. Via de meegeleverde kabel met rode en witte stekkertjes (zogenoemde tulp-kabel)
Steek de witte stekker in de witte plug van de apparatuur en de rode stekker in de rode plug van de apparatuur!
Op je cd speler moeten de stekkers in:
CD-speler -> Analog -> Out
Op je versterker moeten de stekkers dan in:
Input -> cd-speler -> Analog -> In

2. Via de optische kabel (niet meegeleverd)
Steek de optische kabel op de cd-speler in:
Digital out -> Optical
En in je versterker in:
Digital input - Optical

Bovenstaande benamingen kunnen soms wel een klein beetje verschillen, geef anders ook even het type en merk van je home cinema set erbij.

Mocht je geen handleiding hebben, van de cd speler, klik de link:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kun je beter een mediacenter aanschaffen en al je cd's naar je mediacenter rippen. Kun je veel meer mee.