Hoe heet dit nummer (en artiest)?

Ik ben eerlijk gezegd niet geheel up-to-date wat de Top40 beteft en ik vermoed dat het een vrij recent nummer is, maar ik kan het niet vinden. Logisch als je het niet hebt gehoord, alleen gezien - de tv stond aan, maar het geluid was uit. :-s

Dit is wat ik heb gezien:
Een blanke man, die (denk ik) zingt en die staat tegen een muur. Die muur is in schuine vlakken geschilderd en die man is meegeschilderd, borst, schouders, armen en gezicht. Er was ook een vrouw die op dezelfde manier met de muur was meegekleurd, maar bij haar was het de rug.

Weet iemand van welk nummer deze videoclip is?
Ik word GEK als ik er niet achter kom hahaha (best irritant). :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
7.6K

Het beste antwoord

Ik denk dat je Somebody that I used to know van gotye bedoelt. Link: http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij ook bedankt voor de snelle reactie! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..en voor de link! :) 10+

Andere antwoorden (2)

Die is makkelijk... Gotye met het nummer somebody that i used to know
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je "Somebody that I used to know" van Gotye bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! Net even gekeken en hèhè... opgelucht, ik kan vanavond gewoon rustig slapen :) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig ;)