wie weet welk liedje dit was ?

ik zoek al een tijdje een liedje maar ik weet noch de naam van de ZANGER noch de titel van het liedje. het was een klip dat in het zwart-wit was opgenomen aan her strand. je zag ongeveer de het liedje lach een vrouw in lingerie geloof ik op het strand (eerst liggend daarna lopend) met haar ene hand wat geboeid aan haar koffertje (heb er alsjeblieft geen rare gedachtes bij :D) heeft iemand enig idee wie dit liedje zong of hoe het liedje heet. ik denk er al een tijd aan, maar ik kom er maar niet op.. :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je ongeveer uit welke periode het nr komt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe het ongeveer klonk? Welk soort muziek? Vocaal? Man/vrouw? Etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan geen antwoord versturen dus 't moet maar even als reactie @nonamanis ik dacht 2009 ofzo als ik 't goed heb @daan 't was niet echt slow meer van die zomerliedjes ritme en het werd gezongen door een man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet een stukje tekst? Was het misschien david bowie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou het een song van glenn madeiros geweest kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
glenn madeiros en 2009?

Antwoorden (1)

Volgens mij Chris Isaac, met wicked game
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Zwart wit en in weinig kleding op het strand komen overeen! Maar geen koffertje...