hoe kan ik gevraagd worden om te rappen bij evenementen bijvoorbeeld 101 barz, zonamo underground?

ik begin al een beetje te rappen maar ik wil nog weten hoe ik word gevraagd voor evenementen bijvoorbeeld 101 barz, zonamo underground?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekend worden, maak bijv een account aan op youtube. Als je beats nodig hebt om op te rappen zeg het dan. Ik kan ze maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?
En..........hoe goed ben je? Je zult via allerlei kanalen jezelf moeten promoten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben nu 13,
en volgens mensen ben ik wel goed,
maar hou ik m'n teksten niet even lang dus
daar moet ik nog wel aan werken,
en ik denk dat ik wel een kanaal op youtube
aan zal maken voor m'n rap songs.

Antwoorden (1)

Allereerst: Heb je een YouTube account? Met een account kan je heel ver komen. Vertel al je kennissen dat ze jouw account moeten checken en dat ze het door moeten vertellen.

Maak ook bijv. een Facebook pagina aan. Zorg dat veel mensen hem liken en adverteer ermee. (Dit is niet erg duur)

Als je een beetje kijkers/abonnees hebt kun je bijv. een brief sturen naar 101 barz (Bron 1). Even onderaan de pagina kijken bij: post adres. En zet in de brief de URL van je account en je Facebook. Zorg er wel voor dat je Facebook/YouTube actief blijven en niet dat je laatste post twee weken geleden was. Stuur minstens 1x per 2 dagen een post op je Facebook en bijv. 1x per week een filmpje op YouTube.

Verder zet je in die brief wie je bent, wat je wilt en wat je doet.

Ik zou als ik jou was eerst beginnen met social media en daarna verschillende evenementen gaan mailen/schrijven.

Veel succes!!