Wat voor muziek draait efteling radio?

Ik kan mij voorstellen dat het niet (precies) dezelfde muziek is als de muziek in de Efteling zelf word gedraait.
Op de efteling site heeft men het over vrolijke muziek.
Daar kan ik ook niet zoveel mee, dat kan swing jazz zijn maar ook apres skihut muziek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Ze draaien daar hippe kinderliedjes, muziek die je ook wel in de Kids Top 20 hoort. Verder draaien ze muziek van musicals en korte verhaaltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

vooral Nederlandse liedjes en dan waar vooral kinderen naar luisteren :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even wat voorbeelden opnoemen en dan zeg je maar ja of nee.
1.Studio 100 muziek.
2.K3 Kus, Chipz e.d.
3.Disney Channel.
4.Disney classics (tekenfilms en pixar)
5.muziek uit de efteling zelf, monsiour canibale, carnaval festival, droomvlucht.
6.Musical muziek.
7.Bublegum, britney spear, justin bieber, kelly clarkson, taylor swift e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je weinig disney classics of muziek uit de efteling of musical muziek zou gaan horen ook disney channel niet de rest zou best kennen ik hoorde net bijvoorbeeld jan smit
Ik luister er nu naar...ik hoor nu Meta metamorfosa van pittige tijden LOL lang geleden

Toegevoegd na 5 minuten:
En nu word er een sprookje voorgelezen. Roodkapje.
12 jaar geleden
Je hebt er liedjes waar kinderen naar luisteren zoals Lisa amy en shelley
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zijn het dan ook echt allemaal kinderliedjes of zijn er ook nummers voor volwassenen?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Kun je er zelf niet naar luisteren?
http://82.201.100.10:8000/WEB07_Efteling_mp3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, geen behoefde aan.