Ja hoor dat mag al zijn er wel wat regels waar je aan moet voldoen: Wat zijn de regels bij uitvoeringen door jongeren vanaf 13 jaar?

Jongeren vanaf 13 jaar en ouder mogen zonder ontheffing meewerken aan uitvoeringen. Er zijn wel regels waaraan moet worden voldaan. Deze staan weergegeven in het volgende schema. Als hiervan wordt afgeweken, is een ontheffing nodig.

(schema is te vinden onderaan de bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ik kan me herinneren dat het team rondom een zekere J. Smit toentertijd veel problemen ondervond om aan de regels te voldoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha.... was het niet ene Jan S.?