Hoe heet dit nummer op YouTube?

De bron zie je onder!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik kijk altijd naar dat soort drama's! Want ik voel me hele leven al eenzaam. Maar als ik naar dit zelfmoord filmpjes kijk dan moet ik er bijna huilen van... En ik ben nog wel minderjarig..... Maargoed....ik woude dat jullie weten
Amadea
12 jaar geleden
Ik heb geen mobiel met internet. Kan je ook een gewone Youtube link geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit hulp dit moment op me iPad.... Sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit op dit moment met een iPad bedoelde ik... Dordts,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://m.youtube.com/#/watch?v=iApr0IBh-rc
Amadea
12 jaar geleden
Welke van die vier is het dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gemeen bedoeld hoor, maar wat heeft je eenzaamheid met je vraag te maken? Tegen eenzaamheid zijn veel dingen die je kunt doen, je zou er bijvoorbeeld iets van kunnen vragen hier op gv ;)
Amadea
12 jaar geleden
't Is niet eerlijk.... Hoe kan Jurgen nou een antwoord geven terwijl de gewone internet GV'ers niet kunnen zien om welk filmpje het gaat?!
Amadea
12 jaar geleden
Dat snap ik niet. Wat heb je nou precies gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ik heb ook geen i d
Amadea
12 jaar geleden
Als ik dat probeer, Jurgen, dan komt de tekst: The video you have requested is not available....

Het beste antwoord

Dat is Angels on the Moon van Thriving Ivory.