Kan iemand mij helpen? Ben op zoek naar een liedje dat wordt gezongen door een man en een vrouw. Er woord Train komt er in voor.

Volgens mij is het iets van love train of night train. Het nummer is, volgens mij, uit de jaren 90.

Toegevoegd na 41 minuten:
Volgens mij zit het woord train niet in de titel. Ik kan het in ieder geval niet vinden op youtube.

Toegevoegd na 2 uur:
Het is ook een beetje een sensueel nummer. Er zit wel een kleine beat in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou net zeggen ja, love train. Staat dat niet in youtube als je dat daar intypt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik geprobeerd, krijg geen resultaat. Volgens mij zit het woord train ook niet in de titel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Guys and dolls, hebben een nummer wat love train heet. Kan de link via mijn telefoon niet kopiëren maar staat op you tube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevonden!! Bedankt voor jullie reacties.
Het was Bakerman van Shaun Baker. Had wel in mijn hoofd dat het nummer langzamer ging.
In ieder geval bedankt!

Antwoorden (1)

Gladys Knight & The Pips - Midnight Train To Georgia misschien? Wel uit de 70-ger jaren.
http://www.youtube.com/watch?v=u9xIlHsbbBk