Bestaat er een nummer uit de jaren 60 met een eindeloze loop van iemand die tot 4 telt?

Tijdens een break in een show van de Bootleg Beatles was er een jaren 60-nummer met een eindeloze loop van iemand die van 1 tot 4 telt. Ga ervan uit dat het een bestaand jaren 60 nummer is omdat alle nummers in die breaks dat waren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je "A Day In The Life" van The Beatles hebt gehoord. Daarin telt, dwars door het symfonische deel, iemand (om precies te zijn is dat Mal Evans, de "roady") de maten mee. Dit gebeurt tweemaal. Niet bepaald oneindig, en hij telt ook niet slechts tot vier, maar ik kan me voorstellen dat het in een rumoerige ruimte wel zo over zou kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de LP Sergeant's Pepper's Lonely Hearts Club (dat is de LP waar A Day in the Life op staat) zit aan het einde van de B-kant een oneindige loop. Die zit op de binnenste cirkel van de LP, waar de grammofoonnaald normaalgesproken eindigt als de muziek is gedraaid. Hier was het de technici gelukt om in deze slotbaan geluid te zetten. Met een CD kan zoiets niet.
Maar er wordt niet geteld tot vier; wat er wel gezegd wordt is wat vaag.