is de beat van het nummer "Hot right now - DJFresh feat Rita Ora" wel orgineel?

er staat me bij dat ik de gehele strings, achtergrond geluiden en de beat sequence al eens eerder heb gehoord bij een nummer waar een man in zong maar kan me niet meer herinneren hoe deze heette of wat een stukje songtekst was. was echt een geniaal nummer, en nu ik deze hoor zit ik me alleen maar te irriteren aan deze nieuwe versie omdat het nieuwe nummer maar een heel klein stukje van de ander gebruikt, en daar bovenop die griet zit te zingen.

weet iemand welk nummer ik bedoel en of dit zo is of dat ze enkel maar op elkaar lijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Misschien is het handig om je vraag ook op Youtube te zetten zullen vast wel mensen tussen zitten die het weten, veel succes ;) bedoel je trouwens dit liedje wat er op lijkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! jij wist het:D had em ergens op een harde schrijf maar kon hem niet vinden, maar tis idd "Pendulum - Watercolour" :P thnx!:D ze hebben gewoon die beat gepikt, opgepitcht en die trut erop laten zingen... geweldige naamkeuze DJ "Fresh".... tot de volgende vraag!^^