ik heb vandaag bruce springsteen ''happy'' gehoord, maar waar kan ik cd kopen met deze nummer?

''happy'' of dergelijks, maar ik heb gezocht bij bol.com maar niks gevonden. Ik zou dat nummer graag willen horen op een cd. het gaat om deze nummer : http://youtu.be/hVOdhcOdqj8

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Het nummer Happy van Bruce Springsteen is niet als single uitgebracht. Het staat op CD 4 van het album 'Tracks'. Je kunt er dus voor kiezen om dit album te kopen (kost al gauw €50). Aan de ene kant duur als je alleen 'Happy' op CD wilt, maar je krijgt er natuurlijk nog vele andere topnummers bij (66 nummers in totaal). Onderstaand een voorbeeld van een webshop waar het album verkocht wordt. Met Google vind je ongetwijfeld ook andere mogelijkheden.

http://www.amazon.com/Tracks-4CD-Bruce-Springsteen/dp/B00000DHTF

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij bovenstaande link vind je overigens ook de mogelijkheid om 'Happy' als MP3 te downloaden voor $0.99 (even naar beneden scrollen). Je zult het dan alleen zelf op CD moeten (laten) zetten.