Hoe heet dat lied waar gezongen wordt; "Its not about the money, we dont need your money"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip!!: je kunt als je een zin uit een liedje weet en niet weet welk liedje het is. Die zin intypen op google en dan komt de songtekst eruit :D zo handig !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of de Soundhound-app installeren en bij je tv/radio houden als je een liedje hoort waarvan je wilt weten hoe het werkt. Zelf zingen kan ook (nou ja, kan men ook. Bij mij raadt-ie het dan meestal nog niet ;) )

Het beste antwoord

Aha, je bent ook The Voice Kids aan het kijken ;)
Dat is Jessie J ft B.O.B met Price Tag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, klopt ;)

Andere antwoorden (3)

Price tag van jessie j is 8 - 12 maanden oud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jessie J - Price Tag

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qMxX-QOV9tI#!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien bedoel je Jessie J - Price Tag ft. B.o.B.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JIJ had zo oplettend kunnen zijn dat dit allemaal binnen 2 minuten gepost is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD +:) gewoon voor die reactie Pelle:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja is allemaal snel beantwoord ja ;)