Zijn er DJ-spelers die je aan kunt sluiten op de PC?

Ik bedoel geen digitale DJ-controller. Maar zo'n soort een: http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/717527_pb_01/2009artikelDetailVisualLandscape/akai-att10u-usb-platenspeler.jpg en moet je er platen op leggen of kun je deze gewoon gebruiken als controller (als je er 2 hebt en een mixer)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Product:

Numark C3 USB 19 inch 5-kanaals DJ USB mixer

Algemeen:
De hedendaagse DJ werkt niet meer met alleen vinyl of alleen CD's. Vaak wordt er een combinatie gebruikt van vinyl, CD, MP3, harde schijf, etc. Met de Numark C3USB mixer kunt u nu deze combinatie gebruiken!

De Numark C3-USB is aan te sluiten op Mac of PC, door de twee USB poorten aan de achterkant van de mixer. Eén USB poort is als ingang te gebruiken voor een kanaal, de ander is als uitgang te gebruiken. Uiteraard zijn beide USB poorten ook te gebruiken als in- of uitgang. Opnemen of afspelen vanaf PC is dus geen enkele moeite voor de Numark C3 USB!

Specificaties:
- DJ USB mengpaneel
- 5-kanalen
- 19"
- ingangen: 3 phono (RCA), 8 standaard line (RCA), 3 microfoon (1/4")
- uitgangen: gebalanceerd (XLR), master (RCA), record (RCA), zone (RCA), hoofdtelefoon (1/4" stereo)
- 2 USB ingangen, te schakelen als in- of uitgang
- 3-bands equalizer op elk kanaal
- microfoonkanaal met 3-bands equalizer
- vervangbare crossfader
- geen software nodig om te werken met Windows XP/Vista en Mac OS X
- compatibel met vrijwel ieder opnameprogramma
- equalizer kanalen: bass +12/-32dB op 60Hz, midden +12/-32dB op1.2 KHz, treble +10/-28dB op15KH
- equalizer microfoon: bass ±10dB op100Hz, treble ±10dB op15KH

Is dit wat?