Heartbeat van Enrique Iglesias en Nicole Scherzinger. In welk lied komt het typisch piano akkoord van deze plaat nog meer voor?

De plaat Heartbeat (2010) bevat een piano akkoord welke je ook tegenkomt in Children van Robert Miles (1996) Ik ben op zoek naar nog een (mogelijk duits) lied waar dit piano akkoord ook in terug komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Staat die niet bij de cover versions?

Cover versions

In 2001, the trance project 4 Clubbers covered the song and it spent two weeks on stage 1 in the German Dance Charts (#1). In 2004, the song was sampled for "Do You Know (I Go Crazy)" by Angel City, reaching #1 on the UK Dance Charts. In 2009 it was sampled for Rollin' (Remix) on the Kid Cudi mixtape "Dat Kid from Cleveland". The song was first sampled by Jackie Chain on his upcoming EP "Aint Slept In Weeks" for Fall 2010 release. The same year, the string quartet Escala most famous notably from Britain's Got Talent, have covered the song for their debut album which was released in May 2009. A remix of the song also appears in the video game Garou: Mark of the Wolves. The track is also sampled on Natalie Bassingthwaighte's track 'Could You Be Loved?', from the album 1000 Stars.

Toegevoegd na 10 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=NNi7PXEsWFU
Natalie Bassingthwaighte’s track ‘Could You Be Loved?
Is wel een lied maar niet Duits.