Hoeheetdat radioprogramma waarbij de DJ eendeelvaneenzinzei, bijvoorbeeld: Er staan 2polen te klussen aan je huis?

Luisteraars konden dan een vervolg van de zin smsen en dat werd uitgezonden in het programma.'NEED ANSWER ASAP!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je een noordofeenzuidpool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou dat helpen, schreeuwen om een snel antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschienalsjijjezinnenietsbeterzouformulerenzoudenerwellichtmeermensengeneigdzijnomjevraagtebeantwoorden. SNAP JE?

Antwoorden (2)

Somertijd op veronica!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tweespraak in tijd voor twee
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, elke werkdag op radio 2 tussen 12 en 2.