Is het betrouwbaar ipod oortjes te kopen via eBay?

ik zag deze oortjes te koop staan op ebay voor een klein prijsje en met gratis verzendkosten. Is dit te vertrouwen?
de verkoper heeft volgens zijn/haar advertentie een heleboel van die oortjes te koop.

http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160460188720&hlp=false

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dat kan je gerust doen daar je ook nog paypal bescherming hebt.En aan €3,95 kan je je geen buil vallen daar het een geregistreerde gebruiker is die voor 99,8% positief aangeschreven staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt. Ik heb alleen niet via paypal maar via overschrijving betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartelijk dank voor je antwoord!