Waarschijnlijk komt er dit jaar weer wat nieuws van Miley. Er waren wel wat geruchten nadat Miley op Twitter iets had gezegt. Kijk even op deze site anders, ik weet er zelf ook niet zoveel over. Maar ze is de laatste tijd wel bezig met nieuwe liedjes enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt waarschijnlijk ergens in 2012 (ik denk in de zomer) een nieuw album uit, want op Miley's twitterpagina stond ook een berichtje dat ze zich dit jaar wil focussen op nieuwe muziek =]