naar welke liedjes word in dit plaatje gerefereerd? (http://www.wallchan.com/images/sandbox/12267-pink-floyd.jpg)

dus van welke liedjes er iets herkenbaars in het plaatje staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Wat ik zo zie:
Bike (de fiets)
Wish You Were Here (vissenkom)
Vera (we'll meet again op de muur)
Another Brick in the Wall (de muur zelf)
Shine on You crazy Diamond (de diamant)
Time (klok)
Have a Cigar (hand met sigaar)
Money (munten)
The Gnome en Careful with that Axe Eugene (kabouter met bijl)
Sheep (schaap)
Dogs (hond)

Verder zie je nog de albums Dark Side of the Moon (spreekt voor zich), Momentary Lapse of Reason (vliegend bed) en The Wall (de muur uiteraard).

Ik heb vast wel wat dingen gemist, maar dit zijn wel de meeste. Vette tekening!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb jij misschien een idee waar die gozer naar verwijst die boven op de muur loopt
ja, ik zag zelf nog arnold layne(links onder met een BH) en see emily play(dat meisje erop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar zit ik ook mee.. Ik zie nu nog Us and Them (op de muur geschreven) en Eclipse (zonsverduistering). Ik kijk nog even verder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A Saucerful of Secrets! (schoteltje met vraagtekens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nog maar één: Atom Heart Mother (linksbovenin)