Wat is de titel van het muziekje dat je hoort achter de reclame van autoscout?

Er wordt niet in gezongen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (2)

Dit lijkt mij een stukje uit de song 'Clocks' van Coldplay.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=d020hcWA_Wg&ob=av3n
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze tune is speciaal voor Autoscout gemaakt door een muziekproductiebedrijf. Dat is ook te lezen in de reactie van autoscout zelf:

"De melodie is speciaal voor ons (AutoScout24) gemaakt. Het is dus geen bestaand nummer.. Omdat er rechten verbonden zijn aan deze muziek kunnen we het helaas niet delen of beschikbaar maken om te downloaden."
Helaas vermeldt Autoscout niet de naam van dat bedrijf.

Hoewel het enigszins lijkt op Coldplay (gezien de accoordenvolgorde) zul je toch moeten vaststellen, dat dit een zo algemene en veelgebruikte volgorde is, dat als Coldplay hier een zaak van zou maken wegens plagiaat, ze geen schijn van kans zouden hebben, die te winnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=wsQrpELovQk