Weet iemand hoe dit liedje heet?

Het klinkt een beetje vaag, maar het is een liedje van de 'shuttle-run', eerst krijg je 'No fire' van Inna, daarna 'Release me' van Agnes, en dan het onbekende liedje; de enige woorden die ik eruit kon halen zijn love en heart en ze zegt vrij vaak; Oooh in het liedje.
Ik weet dat jullie er niet veel mee kunnen omdat het een beetje onduidelijke info is, maar ik wil het graag weten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Is het dit nummer misschien?
Volgens mij zat dit nummer ook wel eens in die test.
En DJ Jean met the launch zat er ook altijd bij maar die bedoel je waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje laat, waarschijnlijk heb je het ook al gevonden, maar het heet: Stereo Love van Edward Maya. Ook altijd één van mijn favoriete liedjes van de shuttle-run test!