Ik weet het is bijna een onmogelijke vraag maar weet iemand wie deze straatmuzikant is??( gespot in de metro van Barcelona)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder foto is het sowieso onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zit je op je mobiel Roland, maar Gajero heeft een video erbij gepost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je cinnamon......( je was net even eerder met reageren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal dat het probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee nooit gezien..maar zingt wel mooi...
paulus811
12 jaar geleden
Begrijp het probleem niet zo. Dit is Rodrigo die Stay van U2 zingt. Zo heet notabene het youtube filmpje.
paulus811
12 jaar geleden
Het is trouwens wel een erg goede muzikant die zomaar een topper kan zijn in the Voice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ paulus811, Het schoot me ineens weer te binnen dat hij Rodrigo heet ( ik was inderdaad verrast door z'n mooie stem)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beethoven.
paulus811
12 jaar geleden
Gajero, het hoeft je niet te binnen te schieten. Enige wat je moet doen is met je muis aan de bovenkant van het filmpje hierboven 'hangen', dan zie je het vanzelf. Maar inderdaad heeft hij een mooie stem, helemaal mee eens.
paulus811
12 jaar geleden
Nou, Rodrigo dus. Beetje flauw, maar er was nog geen antwoord gegeven ;-)

Antwoorden (1)

Het betreft hier Rodrigo Sommi, uit Argentinië
rose