weet iemand een programma (zoals spotify) aleen dan zonder reclame? want ik vind alleen programma's waar je nog de muziek in moet zetten.

ik heb een online radio station en ik gebruik nu spotify FREE en misschien dat ik ultimate ofzo koop maar ik heb nu niet echt veel geld hier voor maar ik denk dat er nog wel andere programma's zijn zonder reclame(want dat is om de 3 liedjes ofzo en dan gaat het soms wel mis als ik live ben dan komt het zo amateurachtig over) gratis en waar ik de liedjes niet in hoef te zetten

alvast bedankt merijn

Toegevoegd na 31 minuten:
bedankt voor de eerste reactie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betaalde spotify is echt niet zo duur en je krijgt waar voor je geld.

Antwoorden (2)

De beste zijn :
http://hypem.com
http://wearehunted.com

Verder kan je ook eens kijken naar :

We7
Deezer
Grooveshark
Last.fm
mflow
tomahawk-player
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grooveshark.com is handig en zonder reclame.
Ik weet natuurlijk niet precies hoe jij het gebruikt maar ik vind het in ieder geval een fijne manier om muziek te luisteren en je kunt er ook veel verschillende muziek op vinden.