Wat heb nou eigenlijk onderweg aan Spotify als je daarmee zo door je internet-bundel bent.

Thuis ok, daar hebben we WiFi, maar ik heb er mee aan wanneer ik onderweg ben en alleen 3G heb. Heb 1Gb FUP internetbundel van T-mobile, maar dat is er dan zo door heen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Op meer en meer plaatsen in de wereld is oppenbaar wifi of zijn er contracten tussen providers waarmee je gewoon je eigen thuisnetwerk kan gebruiken in de stad (Een soort roaming flat-rate wifi). In NEderland begint het nu pas te komen (wifi in de trein, Eduroam netwerk in Enschede stadcentrum etc) maar in grote steden in de VS is men hier al veel verder mee. Dan kan je dus gewoon kostenloos gebruik maken van wifi punten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook een offline functie voor muziek. Als je een cd opslaat in je afspeellijsten kun je daarna een schijfje "offline modus" aan zetten en kan je het beluisteren zonder internet