Hoe heet het liedje met whoop whoop erin?

Is een house liedje van dit of vorig jaar. Eerst zeggen ze dan Whoop Whoop en dan zon deun erachter

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel songs met whoop whoop, je zult nauwkeurig moeten zijn ;)

Antwoorden (5)

tja.. dat kunnen zoveel liedjes zijn.
het enige wat ik op het moment kan bedenken is
Jackelectic - Whoop Whoop (Remix)

(Origineel van: DiceCream - Whoop Whoop ft. The Partysquad, Reverse, Darryl & Sjaak)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je Warp 1.9 van The Bloody Beetroots en Steve Aoki! (lijkt raar, maar dat uitroepteken hoort bij de naam).
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja deze is het denk ik maar kan zo geen radio edit of clip vinden.. Alleen een video van festivals
Amadea
12 jaar geleden
Kan je met de iPhone zien dat er een Youtube bij mijn antwoord staat? Zo niet, dan geef ik de url nog even erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het nu niet zien via de telefoon maar ik zal morgen even kijken op de computer! Thanks!
12 jaar geleden
Misschien its in his kiss van Cher? Heb je geen meer hints?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woop Woop song op YT

https://www.youtube.com/watch?v=7yGqO5aZaME