Is er een andere versie van het nummer I Turn To You van Melani C? Ik kan me nog herinneren dat ik die veel hoorde op tv namelijk.

Ik bedoel dan een nummer zonder alle poespas. Zonder het extra gedreun op de achtergrond e.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel je deze versie: http://www.youtube.com/watch?v=0aMIxXBvAJ8
gvrox
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt de radio editie (dit is het bekende nummer die ook in de videoclip is gebruikt) dit is de Hex hector mix . Deze is anders dan de Northern Star - Cd versie (nummer 4). Dit is een "vertraagde versie" van de bekende radio editie.

Later is de cd opnieuw uitgebracht, de tweede editie. Op deze Cd is ook de radio hit toegevoegd.

Op de cd single staat een remix versie, later is het nummer ook nog door andere dj's onder handen genomen waardoor veel verschillende versies te vinden zijn.

Als je het nummer van radio en tv kent, ben je hoogstwaarschijnlijk op zoek naar deze versie:

http://www.youtube.com/watch?v=x7E24eKJvs0