Is er een app waarbij ik makkelijk gratis muziek kan downloaden en die in mijn ipod afspeellijst kan zetten?

Gratis app is handig, of beter: escensieel. Het moet of in de afspeellijst van mijn ipod komen, of in die van de app. In geval 2 moet ik er wel bijkunnen ZONDER internet.

Is zoiets mogelijk?

Toegevoegd na 8 minuten:
Itunes is betaalt, net als apps waarvoor je moet betalen en de meeste kun je de nummers niet in je ipod afspeellijst zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Volgens mij moet je gewoon je muziek via je pc (of Mac) downloaden en dan toevoegen aan iTunes waarna je het op je iPod of iPhone kunt zetten.

Daarnaast is er een vrij recente app, "IS Drive" genaamd, waarmee je torrents kunt downloaden op je iPhone/iPod/iWatAnders. Wellicht kun je het gedownloadde spul vervolgens ook rechtstreeks aan je muziekbibliotheek toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dan moet je shazam downloaden. met die app kan je muziek opnemen, gaat zoeken hoe dat nummer heet, en dan laat hij het zien. en als hij het nummer vind kan je hem downloaden via spotify.