hoe download ik het snelst muziek op me ipod?

ik betaal niet voor me nummers, maar is er een manier om dat snel te doen? want nu ben ik 2 uur ofzo bezig voor een goeie afspeelijst..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ga naar safari, typ in: www.tubidy.com , typ dan bij search het nummer in wat je wilt, klik dan een van de vele linken aan, dan kan je kiezen uit video erbij, of alleen muziek, dan opslaan, je kan eventueel dee naam nog veranderen, dan download hij duurt niet langer dan 5 minuten, en staat het nummer bij je muziek succes!

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je een iPod nano hebt, zonder internet dus, moet je DVD VIDEO SOFT downloaden, dan links van youtube copy pasten, en na het downloaden kijk je bij je bestanden, dan ga je naar documenten, daar zie je DVD VIDEO SOFT staan, dan op Youtube to MP3 converter, (als je die liedjes zonder video wilt) en dan, kan je ze gewoon bij je itunes zetten! Dus in stappen,

1: download DVDVIDEOSOFT
2:Open Youtube to MP3 converter
3:copy paste de links van youtube
4:druk op download
5: ga naar bestanden, daarna documenten en druk op DVD VIDEO SOFT.
6:druk dan op de map die Youtube to mp3 converter heet
7:daar zie je al je gedownloade liedjes, die je naar itunes kan slepen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar www.youtube-mp3.org en je moet de link invoeren even plakken van youtube je download hem op je pc en je hebt hem maar nu wil je hem op je ipod??? nou niet zo moeilijk je ipod met een een usb-staaf kabeltje in je pc doen als je die nog niet hebt moet je die nog kopen en dan kan je ze schuiven of kopieren naar je ipod :D

Toegevoegd na 1 minuut:
het downloaden op je pc duurt 1-5 seconden licht aan de lengte en de snelheid van je pc suc6