Kent iemand dit nummer?

Ik zoek een nummer van Harrie Jekkers over een dierentuindier dat de stad op stelten zet. Ik kan er niet achterkomen hoe dit nummer heet en kan het dus ook niet vinden. Iemand die mij helpen kan?

Toegevoegd na 6 minuten:
Titel is bekend, met behulp van een antwoorden. Dank hiervoor! Nu zoek ik nog een goede link.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

De dromedaris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een dromedaris.

He, kijk daar 'ns,
verdomd als het niet waar is,
daar danst een dromedaris op het zebrapad.

Ik zal de titel even opzoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heet dus gewoon "de dromedaris" :-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij staat op de cd Roltrap naar de maan, en op de dubbel cd Alles, beide van het Klein Orkest.