Weet iemand online radiokanalen waar alleen zangeressen worden gedraaid?

En dus geen zangers.
Ik luister liever naar dames dan heren :).

Toegevoegd na 19 minuten:
Toevoeging n.a.v. het antwoord van ddw4:
Ik wil GEEN eigen playlist, wat betreft deze vraag. (Dan hoor je toch steeds hetzelfde.)
Ik wil juist random horen :).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hiero.

Sirens of songs. All females all day.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx!
Hmmm... Ik heb 10Mbit download speed available, maar toch stoort het kanaal... De platen blijven steeds haken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site zit trouwens in de blocklist van hostsfile.org.
Ben benieuwd waarom...
escape
12 jaar geleden
Werkt bij mij anders vlekkeloos. Is slechts 128 kb/s dus dat moet ruim kunnen met 10Mb/s.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien toe aan nieuwe PC... ;)

Andere antwoorden (1)

maak op www.grooveshark.com een playlist, laat hem shuffelen, en je hebt je eigen radiostation met alleen muziek die je leuk vind, zonder reclame (wat bij Youtube wel is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry... Ik wil juist geen eigen playlist, voor wat betreft deze vraag. Ik wil juist random dames horen :). Ik zal dat toevoegen aan de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook andere playlisten importeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm... Dan wordt de vraag logischerwijs: hoe vind je aldaar playlists met alleen zangeressen :).