Waar kan ik goede kwaliteit en goedkoop concert oordoppen kopen?

Ik ga in maart naar een stadionconcert en ik wil graag oordoppen kopen waar kan ik dat voor een mooie prijs maar wel goede kwaliteit....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2K

Antwoorden (5)

herriestoppers zijn goed genoeg voor Pharrell Williams en Josh Homme, dus ook voor jou.

http://www.drogisterij.net/Herriestoppers/M/?partnercode=222&gclid=CP7W-czs-awCFcRH3godCCczSQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oordoppen van de hema zijn niet duur maar werken wel heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Hans Anders hebben ze oordoppen voor elke gelegenheid zoals ook de partyplug. Ik denk dat dit de oordoppen zijn die je zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prijs kwaliteit verhouding is lastig.
toen ik naar een festival ging wilde ik ook oordoppen. maar of ze waren 20 euro(misschien wel meer) of je kon ze halen bij de drogist voor 2 euro.

die van de drogist vind ik persoonlijk echt bagger. of ze zitten niet lekker of je hoort van alles nog. dit zijn meestal ook de party doppen die je online vind. is prima voor een keertje. maar niet te hergebruiken. als je vaker naar concerten enzo gaat.

bij een muziek winkel of hoor winkel zullen ze vast en zeker wel goede verkopen. heb er nu 1tje waarbij je de sterkte kan wisselen. meerdere keren te gebruiken en echt ideaal. hoorde de muziek nog prima alleen de bas wat minder. maar dat de bedoeling.

maar afhankelijk wat voor concert je wilt gaan, denk ik niet dat je echt oordoppen nodig heb. zoals bij ehm marco borsato nop, maar zoiets als hardcore/ heavy metal. tja dat is andere muziek.

ik heb Alpine Music Safe Pro. hier ben ik echt blij mee. hergebruiken en je hoort de mensen naast je wel. de muziek ook maar gewoon zachter. wel nog steeds van goede kwaliteit :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatst zag ik bij de Etos oordoppen liggen, die speciaal tegen harde geluiden van concerten zijn