Heeft iemand nog kunnen raden het geluid op radio 538?

€ 18.000

Toegevoegd na 30 minuten:
CORRECTIE ----> Q MUSIC <----

Toegevoegd na 33 minuten:
---------> 100.7 FM <---------

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Q-music*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
102.7 radio 538 isgood4u
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
102.7 FM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gast, dat is op Q-music (100.7FM)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok niet boos worden. Rustig maar. Is mis alleen maar 2 van 100.7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'' ik mis alleen maar 2..''..moehahahah je noemt een TOTAAL andere zender.........weltrusten.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hetzelfde

Het beste antwoord

Het was in elk geval *niet* de gewichten van een ouderwetse klok naar beneden trekken (aan de peren trekken), het terugdraaien van de sleutel op een ouderwetse wekker, het afrollen van een stukje plakband op een plakbandhouder, het doorscheuren van een stuk stof, het omhoog doen van luxaflex, een kammetje over de rand van een tafel halen, het dichtplakken van een doos met een taperoller, met een muntje langs de tanden van een kam gaan. het snijden van een wandtegel, het aanspannen van een veer van het mechaniek om een speelgoedauto weg te schieten, koffiebonen malen in een koffiemolen, een gas cilinder met helium waarmee je een ballon opblaast, het weghalen van tekst op papier met een pritt correct it, het bewegen van de lamellen, het zetten van een muizenval, het snijden van glas met een glassnijder, het vullen van een nietmachine, geldtelmachine waarin biljetten worden geteld, het omduwen van dominosteentjes, aanvoeren van plakband in een electrisch plakbandapparaat, met een handpapiersnijmachine papier doorsnijden, rollen met een verfroller, met een rietje het laatste beetje drinken uit een glas opzuigen, met een spijker over een steen schrapen, met je nagels over het schoolbord gaan, aanspannen van de veer van een hordeur, het spuiten met een brandblusser.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar het is niet geraden en nu kun je 18.300 euro winnen.
Zo, weer genoeg reclame gemaakt voor een commerciëel station.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eej...vergeet je WEER je brommmmm he? ;-)
AWM
14 jaar geleden
LOL! Oké, het was NIET een BROMMER!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/geluid-music.26723
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
so knap hoor da je alles kon onthouden +je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
so knap hoor da je alles kon onthouden +je
AWM
14 jaar geleden
Ach ja, je bent Antwoordman of niet, hè....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+10

Andere antwoorden (2)

wat is er op 538 te doen dan?.............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jah een soort geluid. Als je raad wat voor geluid het is win je 18.000 euro nu is die misschien wel 20.000 geworden. Elke x na iemand heeft gebeld komt er 100 er bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op 538?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee Q MUSIC 100.7 FM
Op q-music bedoel je zeker?

Toegevoegd na 15 minuten:
Maar het is nog niet geraden, dus doe je best!