liedje over de oorlog met helikoptergeluiden en legerlaarzen gestamp??? het is niet good night saigon martin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
7K

Antwoorden (5)

19 van Paul Hardcastle?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goodnight Saigon van Billy Joel.

Toegevoegd na 1 uur:
Terechte min. Stond zelfs in de vraag. Eerst goed lezen dan pas antwoord geven.

Er was ook een liedje dat bij de film Full Metal Jacket hoorde. Kan hem alleen niet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou de film apocalypse kunnen zijn met de muziek van Richard Wagner the ride on the valkyrie.
de film is gemaakt door francis ford coppola.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wagner met helikoptergeluiden?
het zou in the arme now kunnen zijn van status quo

maar ik weet niet zeker

Toegevoegd na 39 seconden:
ik bedoelde army srry daarvoor