ik wil basgitaar leren spelen.Koop ik als eerste gitaar best een goedkopere ?

Spreekt voor zichzelf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Ik raad je aan om via marktplaats een goed 2e hands basgitaar te kopen, wel met begeleiding en advies van je leraar of van iemand die verstand van heeft. Mocht het toch blijken dat basgitaar spelen is niet je ding dan kan je alsnog je gitaar voor hetzelfde prijs weer verkopen.

Een goed 2e hands basgitaar hoeft niet te duur zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Liflgt eraan hoe graag je dit wil. Ik zou eerst ook gewoon bij je les docent vragen of je er ff eentje mag lenen voor een paar lessen en aan hem/haar vragen wat hij/zij jij adviseert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerste gitaar zou ik zeker niet een dure kopen. Probeer het eerst een poosje uit, of kan je soms al gitaar spelen? In dat geval kan je natuurlijk wel het beste meteen een goede basgitaar kopen. Maar, als je nog niet gitaar kan spelen, probeer het dan eerst een tijdje en bevalt die goedkope je niet, dan kan je altijd nog de goedkope verkopen en een goede, duurdere aanschaffen. Veel plezier met je basgitaar :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede basgitaar klinkt niet alleen beter maar speelt ook gemakkelijker. Koop daarom de beste die je kunt betalen.
Het advies om een tweedehands te kopen onderschrijf ik, maar ga inderdaad met een expert.