Ik ben op zoek naar een titel van een liedje, het gaat naar mijn als volgt, Susannah, don't take me away, wie kan mij helpen aan de titel?

Volgens mij is dit al een wat ouder liedje, misschien klopt de tekst niet helemaal, maar meer kan ik er niet van maken. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (2)

Ik waag een gokje!

http://www.youtube.com/watch?v=q5th8mpzMiU

Anders zie iik de minnen wel weer met plezier tegemoet!

Toegevoegd na 1 minuut:
Bad boys blue met don't go away susanna

was ik vergeten te vermelden

Toegevoegd na 1 dag:
Kan het ook amanda zijn ipv suzanna?

Ik zit namelijk te denken aan Boston met amanda

giga goed nummer!

http://www.youtube.com/watch?v=j4FbRl1Lms4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht 'Suzanne' van Leonard Cohen. Kan qua tekst en is een 'wat' ouder liedje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas ook dit is hem niet maar wel een super mooi nummer idd. Het is idd een iets steviger nummer, nu ik zelf ook steeds zit te denken, begin ik te twijfelen over het feit of het geen joanna/johanna o.i.d is maar volgens mij toch susannah