Heal The World - Michael Jackson

'There Are People Dying / If You Care Enough / For The Living' is tekst die in dit nummer voorkomt. Letterlijk vertaald, betekent dit 'Er sterven mensen als we genoeg zorgen voor de levenden.' Dit klopt toch niet?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk dat je 'there are people dying' als een apart zinsgedeelte moet zien, en dat 'if you care enough for the living' niet bij dat zinsgedeelte moet denken, maar bij het vervolg! 'make a better place for you and me'.
Dus:

There are people dying

If you care enough for the living
make a beter place for you and me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De vertaling is ook niet helemaal correct. Je vergeet namelijk het woordje BUT tussen Dying en If
Correct vertaald staat er dan:
er sterven mensen, maar als je genoeg om de levenden geeft dan......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat vergeet ik helemaal niet, want zelfs in het officiële tekstboekje staat het woord 'but' niet!
volgens de vertaaling van engels naar nederlands staat er:
Er zijn Mensen die als u genoeg voor Het Leven geeft sterven