Is er een Wii dans spel met het liedje Judas van Lady Gaga?

Hey iedereen,

Ik had een vraagje.
Ik zou heel graag de echte dans van het liedje Lady Gaga Judas willen leren.
En op de Wii heb je tegenwoordig veel dansspellen.

Is er een Wii dans spel waarbij het liedje Judas van Lady Gaga in voorkomt?

Ps. wat ik al wel weet is dat je in dance dance revolution 4 bad romance heb van lady gaga

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je hier wat aan?
http://www.youtube.com/watch?v=x91ux6xj4bw

Het beste antwoord

Nee, helaas. dat is er nog niet. Maar met dit filmpje leer je het dansje ook heel goed. Ik heb 'm ook via dit filmpje geleert. en deze gebruiker op youtube heeft nog veel meer dansfilmpjes van lady gaga, zoals alejandro, telephone, born this way enz.