Ik zoek een nummer dat begint met geluiden van een onderzeeboot of iets dergelijks en daarna hoor je stemmen er doorheen. Wat kan dit zijn?

Misschien van Pink Floyd of Roger Waters?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wel iets van Pink Floyd bedoeld zou het heel goed iets kunnen zijn van het album Darkside of the moon. Daar begint het nummer Breathe in the air/on the run ook met stemmen. ik kan alleen niet iets vinden met geluiden van een onderzeeboot.

Het beste antwoord

Yellow Submarine van The Beatles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas zat het juiste antwoord er niet bij, maar ik heb wel hilarische reacties gekregen. Het bleek One of these days van Pink Floyd te zijn. Niet echt onderzeegeluiden (weet ik nu) maar gelukkig toch gevonden. Dank je wel voor de leuke antwoorden.

Andere antwoorden (4)

U96 - das boot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ich auch! :)
Maar dan liever deze link: http://www.youtube.com/watch?v=z9yTHHy5aMc&feature=related
Met beide versies, dus ook de originele Klaus Doldinger compositie.
Yellow Submarine van the beatles denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien:
On melancholy hill

Toegevoegd na 18 seconden:
O trouwens, van Gorillaz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor geen onderzeeër...
Ppk - Resurrection