Ik zoek een liedje!

Ik weet niet meer hoe die heet! ik weet alleen hoe de video clip gaat: Er is een meisje met een vriend en ze zijn heel gelukkig, ze laat zijn naam op zijn arm tattoeren, als ze het wil laten zien gaat ze naar zijn huis en ziet ze dat hij vreemd gaat. IK WIL HET ZO GRAAG WETEN!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het ook niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet precies welke clip het is, alleen weet het nummer of de artiest niet... Aaaaargh, erg frustrerend!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze laat zijn naam op zijn arm tatoeëren? Hoe bedoel ie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
peter heb je niks beters te doen dan de corrigeren? Ik word zo ziek van die mensen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de = te
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jessie,ik gorrigeer niets,ik vraag alleen om uitleg! Als je een vraag niet beter kunt formuleren,moet je niet de schuld proberen af te schuiven op anderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het ook bijzonder zwak om kwaad te worden op iemand die om duidelijkheid vraagt, na een onduidelijkheid van jouw kant. En als het een correctie betrof, dan was het ook op zijn plek geweest, want het was niet zomaar een spelfout, maar iets dat het verhaal best wel verandert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jongens, pak even een pilsje en re-lax :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij zegt jongen tegen mij!

Antwoorden (4)

Crazy van Aerosmith?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je haalt crying en crazy door elkaar, maar ook crying voldoet niet aan de eisen.
Bon Jovi - Always

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=uu-Xn6YTl7g

geen tatoo trouwens, dus het is em misschien toch niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is toch de clip waar die jongen liefdesverdriet heeft en zijn appartement in de fik steekt.
Kijk even in deze bronnen. Ik kan er zelf niet op vanwege netwerk restricties. Dit is volgens mij het liedje dat je zoekt. Als ik thuis ben, zoek ik het op en pas ik mijn antwoord aan.

Toegevoegd na 8 minuten:
Met behulp van krullenkoppie!!

The Calling - Wherever you will go
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens jouw link is het The Calling, met Wherever You Go
zou goed kunnen als ik t zo zie!
http://www.youtube.com/watch?v=oQOW1XYwP…
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bingo! Bedankt voor het doorgeven van de link!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en we hebben een winnaar +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krullenkoppie, er komen een paar plusjes jou kant op!
Yep, The Calling - Wherever You Will Go