Wat is het geluid van Q-Music?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik naar de antwoorden kijk......euuhhmmmmmmm ben ik nou de enige die vraag niet snapt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Naatje,
Dat is een spel op Q-Music, je moet dan een geluid raden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oowwwwwwwww
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tsja ik ben meer een tv mens ;-)

Het beste antwoord

Het is in elk geval *niet* het handmatig draaien aan een koffiemolen, het snijden met een glassnijder op een ruit of spiegel, het raspen van nootmuskaat over een rasp, het bijmaken van een sleutel bij de sleutelmaker, een knikker die over een knikkerbaan rolt, papier perforeren met een perforator, het slijpen van schaatsen, het openen van een nietmachine om het bij te kunnen vullen, het snijden van glas met een glassnijder, het rollen van bingoballetjes in een rek, een rollend rouletteballetje, het langzaam slijpen van een mes op een langzaam draaiende slijpschijf, een stukje van een ruit afsnijden met een glassnijder, het openmaken van een conservenblikje met een lipje, het draaien van een draaischijf van een ouderwetse telefoon, een potlood in een elektrische puntenslijper stoppen, het openen van een keukenkastje in een caravan, het bewegen van de veer van een deurstopper, het op slot doen van een fietsslot, het draaien aan een oude telefoon zoals in Swiebertje, het omhoogklappen van een ruitenwisser, het opwinden van een bromtol, het dichtdoen van een ordner, een muntstuk wat door een geldsorteermachine rolt en dan in het juiste buisje valt, een potlood slijpen in een elektrische puntenslijper, het oprollen van de electriciteitskabel van een stofzuiger, een ijskrabber die over een autoruit gaat, het uit elkaar trekken van de veren van een apparaat waarmee je armspieren traint, een stuk plakband van een grote rol trekken, het oprollen van een rolgordijntje aan een koortje met kleine balletjes, een tegel snijden met een tegelsnijder, de veer in een flipperkast bij het afschieten van een balletje, het opwinden van een ouderwetse wekker, het slijpen van een mes, het uitrollen van het snoer van een stofzuiger, het bijvullen van een nietmachine waarbij je de veer terugtrekt. Het openen van een hordeur waar de veer wordt strak gespannen, het binnenkomen van een telexbericht op een ouderwets telexapparaat, een balletje dat rolt op de roulettetafel, het aandraaien van een wielmoer met een kruissleutel, een hark die over een stoeptegel gaat, openzetten van een raam m.b.v. gaatjes in de staaf die eraan vast zit, de veer van een relaxfauteuil wanneer je erin gaat zitten, ijskrabben met een ijskrabber, een fiets op de fietsenstandaard zetten, het laatste beetje drinken uit een pakje slurpen met een rietje, het inwerpen van een muntje in een parkeerautomaat, en nog veel meer niet, maar dat past niet meer in dit vakje.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hahaha dat wist ik al;-)), maar wel een leuk antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 !!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag... Nu vind ik het heel moeilijk om je geen minnetje te geven... +1
AWM
14 jaar geleden
Nou Xinix, het is geen antwoord, maar het sluit een hoop antwoorden uit, dus misschien helpt het een b'tje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL dat is dan weer wel waar... Ik waardeer je gevoel voor humor zeer... dank je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je wel ff de brom vermelden he A-man:
;-)
http://www.q-music.nl/page/hetgeluid/antwoorden
AWM
14 jaar geleden
Ik dacht al, wat bromt er zo, LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahah LUL...euuhhh LOL....;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja Naatje toch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje, eigenlijk moet jij +1 krijgen voor het vermelden van de bron. Want dat is wel zo eerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik moet een +1 krijgen voor heel veel dingen gootje.....geloof me!! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, ik heb je de +1 gegeven hoor, check maar!!

Andere antwoorden (5)

Een pakje appelsap dat van 3 hoog naar beneden valt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij is het een zachtboerendeviervoetbaviaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nu tussen Q en muziek een t zet, dan is dat een afspiegeling van hun muziek...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand hier het zou weten, zou het waarschijnlijk niet als antwoord gepubliceerd worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De paringskreet van de Afrikaanse kotsaap?