Waar kan ik muziekgeschiedenis vinden van SLAM.FM?

Ik heb op mijn werk op de radio een leuk nummer gehoord op SLAM.FM radio maar jammer genoeg kan ik het niet terug vinden omdat slam niet zo'n geschiedenis op de site heeft staan zoals Q music dat heeft. Dus mijn vraag is, waar kan ik de geschiedenis vinden?, ik heb me rotgezocht op google en niks nuttigs gevonden HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd te zieken in google op : slam fm playlist ? Daar kun je vast wel wat mee... :)

Het beste antwoord

Die hebben echt wel een playlist:
http://nl.playlistbase.com/nl/playlist/slam-fm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!! hier zocht ik al eeuwen naar

Andere antwoorden (2)

Op www.nummergemist.nl kun je van heel veel radiostadions terug zoeken welke nummers ze hebben gedraaid. Zo ook voor Slam.FM. Het enige wat je er voor moet doen is het radiostation van jou keuze aanklikken en weten op welke dag het was en rond welke tijd ongeveer. Heel makkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgelopen week kwam ik ook http://playlist24.nl/slamfm-playlist/ tegen, deze word tot dusverre wel bijgehouden.