Wie is die zangeres met die harp en een aparte stem?

Een tijdje geleden zag ik op YouTube een zangeres (ik schat van zo rond de 25) met een aparte, wat lage scherpe stem. Ze begeleidt zichzelf op de harp. Iemand?

Ik ontdekte haar via Regina Spektor. Zij stond in de related video's. Ze heeft donkerbruin haar, wat krullend en in de video's die ik zag had ze iets wits aan.

Toegevoegd na 27 minuten:
De zangeres zag er nogal meisjesachtig uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (4)

Zou kunnen dat je Iris Kroes bedoeld!

Zij doet mee met The Voice Of Holland van dit jaar, begeleid zichzelf inderdaad op harp!

In de bron hieronder een video van één van haar video's!

Even door skippen naar 5:08 voor het binnen van het nummer ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit was haar niet. De zangeres die ik zoek heeft echt een hele aparte, scherpe/lage stem. Toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, is 'm ook niet. Ze had echt een aparte lage stem.
Agnes obel? Prachtige zangeres!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi! Maar ook niet degene die ik zoek.
Misschien bedoel je Rashida Jolley, zij is bekend geworden via america's got talent.
ik doe er een link van youtube bij, geluid is slecht dus iets harder zetten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is echt een zangeres met een aparte lage stem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok :) ze voldoet in ieder geval wel aan de kleding beschrijving hihi