Ik wil goede in-ear kopteloon kopen, met remote voor iphone, maar welke? (<€100)

Ik ben op zoek naar een goede set in-ear koptelefoon.,. Maar ik weet helaas niet welke.

Het liefst neem ik een Bose/BW (geen Beats), maar daar heb ik het geld nog niet voor, die komt later.

Dus ik zoek eigenlijk een low/medium budget in-ears. €30-€50 kan wel.

Naast kwaliteit heb ik maar één must: remote voor o.a. gebruik met iphone.

Tenzij je een goede reden hebt om ééntje zonder remote te nemen, zou ik graag reacties willen zien met in-ear remote hoofdtelefoons.

Ik sta open voor elke suggestie. Dus alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Als ik jou was zou ik naar het merk sennheiser kijken dit is echt een goed merk voor in-ear en zelfs een aantal modellen hebben een remote. Ik zelf heb de cx-400 en ik moet zeggen het is erg goed geluid! Helaas zit bij de cx400 geen remote maar er is dacht ik een update van de cx400 waarbij die wel zit. Succes met je keuze maken!