Ik wil de karaoke versie van een musicalliedje, ik kan het nergens vinden.Weet iemand hoe ik de stem uit het liedje krijg of aan de karaokeversie kom?

Ik moet voor muziek een liedje zingen. Ik wil het liedje: "Kijk me aan" doen van de musical de Wiz. Maar de karaoke versie is nergens te vinden! Ik weet niet of je misschien de stem uit een liedje kan halen of een site waar ik wel de karaoke versie kan vinden? als iemand het weet... zeg het me dan a.u.b.!! Ik ben bijna aan de beurt!
mail (als je het weet) naar: duk.manna@gmail.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Je kunt hem gewoon kopen in iTunes. Het is wel de engelstalige versie, maar daar je in een karaoke-versie niets van!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is de derde uit het rijtje.
bamibal
12 jaar geleden
en als je de stem eruit wil halen mot je een voice killer gebruiken;p
(itunes werkt makkelijker)