Hoe duur is "Talk That Talk" het nieuwe album van Rihanna wat 21 november uitkomt?

En hoe duur is de deluxe versie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

op bol.com is de deluxe versie 19.99. de adviesprijs daarvoor is 24.99 maar er is 20 % korting.
de normale is 17.99, 10 procent korting, hij was 19.99.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de site waar de link staat worden de prijzen vergeleken. goedkoopste is €17,99 exl verzend kosten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bol.com verkoopt de deluxe versie voor €19.99 en de gewone versie voor €17.99
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op CDwow.nl kun je ze goedkoper krijgen. De normale versie is er €9,99, en de deluxe versie €14,99.
Het enige nadeel van de site is dat de levertijden langer zijn, omdat ze uit het buitenland komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat een betrouwbare site?