Het nummer "Scarlet Water"van wie was dat? (vrouw) en waar kan ik tekst en song op internet vinden, want google en youtube vinden de goede niet.

het gaat om een oude countryballad, en ik ken wel enkele regels ervan:

Let's make a toast at things that might have happen
To say goodbye to things that might have been

tonight let's try to be the best of lovers

(t is wat door elkaar)
But i still get that feeling when i touch you
And I can't help it wish that you were mine
So once more press your lips against me softly
And let's sit to scarlet water, one more time

een guitartab zou ook welkom zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind vaak zongteksten op songteksten.nl maar dat staat mischien ook niet alles op!

Het beste antwoord

Het nummer wat jij bedoeld is van Barbara Mandrell, ik heb een poging gewaagt om de tekst op te schrijven, maar mis de 6de regel in het eerste couplet, daar kom ik niet uit. Tevens in het laatste couplet, de eerste regel, daar ben ik ook niet zeker van. Maar misschien kun jij (of anderen) er wat mee. Succes.

Let's make a toast, at things that never happen
and say goodbye to things that might have been
Tonight let's try to be the best of lovers
cause tomorrow we'll just the best of friends
I know that you've got plans that don't include me
but still your ??
And just for old times sake, let me hold you
and let's sip the scarlet water one more time

I guess whe should have known we never make it
our goals in life were never quite the same
And as whe lie here thinking about tomorrow
i know that neither of is the blame
But i still get that feeling when i touch you
and i can't help but wish that you were mine
So once more press you lips against me softly
and let's sip the scarlet water one more time

The grapes of wrath, somehow our way seem sweeter
when you steal them of someone else's vine
So let me feel you lying close beside me
and let's sip the scarlet water one more time

Toegevoegd na 10 uur:
Met dank aan Widar is de zesde regel in het eerste couplet ook compleet..

"but still your fruit is sweet upon the vine"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"but still your fruit is sweet upon the vine"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rest is helemaal goed (op wat typefoutjes en enkele vergeten, maar onbelangrijke woordjes na)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat met devine in het hooft.. en ik kon maar geen regel krijgen die klopte. Super.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, soms heb je wat in je hoofd en dan kun je 't juiste gewoon niet vinden, heb ik ook wel 's. Hoe heb je de video gevonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje roestig qua Engels, en ze murmelt soms, sommige stukken heb ik wel 10x opnieuw moeten luisteren voordat ik er uit was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond 't op zich redelijk te beluisteren, maar op sommige stukken klonk ze inderdaad alsof ze wat teveel scarlet water had gehad ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Video kreeg ik cadeau tijdens het zoeken van de lyrics, dus toen maar de video gebruikt om de tekst te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let's make a toast, at things that never happen
and say goodbye to things that might've been
Tonight let's try to be the best of lovers
cause tomorrow we'll just be the best of friends
I know that you've got plans that don't include me
but still your fruit is sweet upon the vine
And just for old times sake, let me hold you
and let's sip the scarlet water one more time I guess we should've known we never make it
our goals in life were never quite the same
And as we lie here thinking about tomorrow
I know that neither of us is to blame
But I still get that feeling when I touch you
and I can't help but wish that you were mine
So once more press you lips against me softly
and let's sip the scarlet water one more time The grapes of wrath, somehow our way seem sweeter
when you steal them off of someone else's vine
So let me feel you lying close beside me
and let's sip the scarlet water one more time Dit moet het zijn, en ik bedank jou heel erg voor jouw hulp, want dat je er zoveel moeite voor hebt gedaan waardeer ik gewoon heel erg... echt toppie... Als het kon gad ik je er 50 punten voor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toppie ^^