Hallo iedereen,weet iemand waar ik het liedje"twiet twiet twiet"van de Wuppies en Vader Abraham nog kan vinden?(downloaden,kopen-om het even) Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (2)

Geen ervaring verder met dit leen-medium. Weet dus niet of het nog actueel is, maar plaats het even als link. Misschien heb je er wat aan.

Je zou anders ook via het register van een bibliotheek kunnen proberen. Er zijn namelijk bibliotheken die een verzameling aanleggen van oude CD's en films via hun leden die er niets meer mee doen in ruil voor gratis lenen van een aantal andere media. In de mijne hebben ze niets.

Toegevoegd na 1 uur:
Toevoeging:
Bij sommige kringloopwinkels hebben ze bakken met oude LP's. Veel werk, maar daar zou je kunnen kijken.

Toegevoegd na 21 uur:
Update:
Ik heb nog even gegoogled op de Vader Abraham fanclub, maar alleen dit http://www.vader-abraham.com/ gevonden. Kan je muziek downloaden en er staat ook een link bij via welke je vragen kan stellen. Heb dat niet geprobeerd. Weet dus ook niet of het werkt, maar als je dat zelf nog niet geprobeerd had...
Had wel een link gevonden op youtube, maar die was verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Als je het nummer op youtube hebt kunnen vinden dan kun je door middel 'Youtube Converter' het liedje downloaden.
Dit door de link in het daarvoor gemaakte balkje te kopieren.
succes
Youtube converter; http://www.youtube-mp3.org/