Wat voor mensen gaan er naar Alice Cooper?

Ik ga dus naar Alice Cooper vanavond, en mijn moeder denkt dus dat het ervol zit met foute figuren enzo, en dat de mensen die er komen alles behalve nice zijn...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker gaan !neem je moeder mee:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Coole mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de eerste de beste discotheek loop je veel meer kans op een knokpartij dan bij een rockconcert. Daar komen altijd gezellige relaxte mensen, geen opgefokte puberjochies.

Antwoorden (5)

Altijd leuk de vooroordelen die mensen hebben :P Ik ben dan zelf geen fan van Alice Cooper, maar daar komen gewoon 'normale' mensen. Foute figuren kan je overal vinden, ook vanavond, maar de sfeer bij concerten is vaak heel goed en iedereen komt voor de muziek, verder niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk kom je net zoveel verschillende mensen tegen als op een middag in de stad; ouwe grijze rockers met leren jassen, jonge vrolijkerds, mensen in spijkerbroek en t-shirt... Denk niet dat je moeder zich zorgen hoeft te maken hoor, er komt van alles bij zo'n concert :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen die van goede (rock)muziek houden, en in dit geval ook een hele hoop mensen van mijn generatie en zelfs nog een beetje ouder (veertigers/vijftigers dus ; ouwe rockers). Over het algemeen sowieso volk dat deugt, al zien ze er soms wat ruig uit.

Eerlijk is eerlijk als moeder zou ik mijn kinderen liever naar Alice Cooper zien gaan dan naar een concert van de Toppers, om maar een zijstraat te noemen. En niet alleen vanwege de smaak muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,de Toppers!Vreselijk idd.
Ik hou niet van Alice Cooper maar mijn broer is helemaal gek van dat nummer 'Poison'.
Mijn broer was echt verbaasd dat hij Alice Cooper gewoon al zo oud is( in de 60) dat hij z'n opa had kunnen zijn( zegt hij)
Dus die ouwe rockers van in de 40 zijn nog jonkies in vergelijking met Alice Cooper.^_^!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oudste rockers zijn de beste.
Wat leuk! Hij is een bekende artiest uit de jaren 70 die heel vernieuwend was voor zijn tijd.
Ik heb zo'n 10 jaar geleden een interview met hem gezien en ik vond dat erg leuk. Zo had hij bijvoorbeeld als hobby golf. In die tijd (70th) was dat echt iets wat de fans niet mochten weten. Hij deed dat met een van de leden van The Stones en het had hun voorkeur niet alleen om de sport zelf, maar ook omdat ze daar weinig kans hadden om fans te ontmoeten. Zodoende even lekker te ontspannen zonder lastig gevallen te worden, maar gewoon zichzelf zijn.
Hij is wel meerdere keren veroordeeld voor drugsgebruik, maar is - voor zover ik van hem zelf heb begrepen - helemaal een andere weg ingeslagen en zelfs tegen het gebruik van veel drugs en alcohol. Ik geloof hem wel, want op zijn leeftijd is dat niet vol te houden. (Als je hem vergelijkt met Ozzy Osbourne dan kan je zien wat voor foute uitwerking langdurig gebruik van drugs op een lichaam kan hebben.)
Ik ben nog nooit bij een optreden geweest, maar ik denk dat het best wel mee kan vallen. Misschien bedoelt je moeder dat er veel ouderen komen? Nou, als dat zo is dan zijn het voor het grote deel wel mensen die ook brave huisvaders zijn geworden. De muziek wordt vaak gebruikt als uitlaatklep en niet meer dan dat.
Ja, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Toevoeging: Ik heb hem in de tussentijd ook nog een paar keer op tv gezien en dat ze stukjes van zijn optredens lieten zien. Ook nog van niet zo lang geleden. Ik vond het leuk om hem te zien. Hij maakte een heldere indruk, kon gewoon op zijn benen staan en maakte gewoon een gezonde indruk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst gelezen dat een zeer godsdienstige man is. Het type mens wat er vanavond is zal idd (wat oudere) mensen zijn met t-shirts met hardrock bands erop. Evt leren jas met n afgeknipte spijkerjas erboven met daarop badges van bands. Ter info toen ik 17 was heb ik heel veel van dit soort concerten afgelopen (tot en met Anthrax, snoeiharde herrie) en steevast raakte ik mn groepje kwijt. Ik heb me nooit veiliger gevoeld (ik ben n meisje). Mensen letten op elkaar en er is saamhorigheid. Nou veel plezier vanavond en genietse bij t liedje 'poison' die is echt keigoed!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn favoriete nummer is 'Halo of flies'. Als iemand weet waar ik de bladmuziek kan vinden in gewone notatie hou ik me aanbevolen. Zie mijn vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/bladmuziek-vinden-halo-flies-alice.170651
Veel plezier!!