gratis programma om dance muziek en beats mee maken?

Ik zoek een gratis programma om dance muziek en beats te maken, als het kan graag niet al te moeilijk te bedienen programma. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (2)

Fruity loops is een van de makkelijkst te bedienen programma's hiervoor. Je moet er wel even voor zitten om het door te hebben, maar dat is met alles. In vergelijking is dat programma dus het simpelst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is niet gratis en buiten dat om zeker niet de meest makkelijk te bedienen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan verschillen we daarover van mening, als je me daarom een - geeft, is dat wel een beetje apart. Je hebt wel gelijk dat het niet gratis is, ik heb een lange tijd een demo gebruikt en daar kon je ook bijna alles mee.
Virtual DJ Free is een heel goed progamma!
Het is een gemakkelijk programma waarbij je 2 draaitafels hebt en je eigelijk een thuis dj speelt.
http://download.cnet.com/Virtual-DJ/3000-18502_4-10212112.html