bestaat er een minimumleeftijd voor (pop-)concerten?

Hangt dat af van de artiest of wordt het bepaald door het bedrijf dat de tickets verkoopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dit hangt inderdaad van de artiest af. Voor K3 geldt een andere minimum leeftijd als voor Kings of Leon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga regelmatig naar rockconcerten en daar zie ik regelmatig kinderen van rond de 12. Zolang ze met hun ouders zijn mogen ze er heen, ana de ouder om te beslissen of ze het aan kunnen of niet.
Er zullen echter best concerten zijn waarbij het niet mag.

En of het voor anderen net zo fijn is als voor het kind/de ouder... ik vind het vaak erg irritant als zo'n kleine koter dan voor mij moet staan en pa van 1,80 er dan uiteraard bij moet staan waardoor ik met mijn 1,62 weer niets zie ondanks dat ik al om 12.00 voor de deur zat om vooraan te kunnen komen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snel zelf een paar van die koters maken! Zo worden mijn meiden ook geregeld misbruikt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nah... laat maar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een paar flinke plateauzolen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lollig