Onder welke muziekgenre vallen deze liedjes en is er een site waar ik meer van dit soort muziek kan vinden?

Ik bedoel de liedjes van Don Omar, Marc Benjamin, Mohombi, Sean Paul, Bracket, Punky Donch, DJ Liil'dx, P Square, Casa de Leones, Daddy Yankee en ga zo maar door.. Ik ben helemaal gek op zulke muziek! Is dat nou wel of niet reggaeton? Muziek van Tarus Riley en Konshens valt onder reggaeton, terwijl ik hun muziek heel anders vind dan die van de artiesten die 'k hiervoor heb genoemd.

Is er een website (net zoals rapi.nl) waar ik zulke liedjes kan vinden? Zo'n site die regelmatig ge-update wordt door fans / artiesen zelf..

Toegevoegd na 5 minuten:
Archangel
Daddy Yankee
De Schuurman
Demarco
DJ Big B
DJ Electro
Don Omar
Lucenzo
Million Stylez
Neiman
Pachanga
Pitbull
Plan B
Raicho
Santero
Skitte
Timaya?
Wisin y Yandel
Zion

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

wisin y yandel, don omar, daddy yankee, archangel, pitbull, zeker reggeaton! daddy yankee is trouwens de beste reggeaton zanger van de wereld, komt uit venezuela
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat lijkt mij bubbling maar sommige ook wel reggaeton.